News
01.07.2013

GAMA IT demareaza implementarea Sistemului Informatic Integrat destinat Managementului Unitatilor Medicale - ATLAS med la Spitalul Municipal Sighisoara.

01.08.2012

GAMA IT a finalizat implementarea sistemului ATLAS vet LIMS la nivel national, in 41 Laboratoare Sanitar Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor, IDSA, IISPV si ICBMV.

02.04.2012

GAMA IT demareaza implementarea sistemului ATLAS vet LIMS la nivel national.

31.08.2011

Parteneriat GAMA IT - SIVECO Romania la Spitalul de Psihiatrie Sibiu

28.02.2011

GAMA IT va implementa solutia informatica ATLAS med la Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Cluj

01.02.2011

GAMA IT a livrat solutia ATLAS med in Clinicile Polisano din Bucuresti si Sibiu

28.09.2010

Gama IT avanseaza in programul de parteneriat al Microsoft la nivelul Microsoft Gold Certified Partner.

25.05.2010

Proiectul ATLASmed implementat la Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu primeste premiul de excelenta in e-Health la congresul e-Health 2010 organizat de Tarus Media.

06.10.2009

Solutia informatica ATLASmed este implementata la Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu.

01.10.2009

Gama IT furnizeaza gratuit sistemul informatic ATLASvetLIMS la cele doua institute de specialitate din Bucuresti, IDSA si IISPV.

16.09.2009

Gama IT devine Microsoft Certified Partner.

17.08.2009

GAMA IT a finalizat implementarea proiectului ATLAS vet LIMS la nivelul a 16 Laboratoare Sanitar Veterinare si pentru Siguranta alimentelor judetene si ANSVSA.

 

01.05.2009

Spitalul privat Euromaterna Constanta achizitioneaza solutia informatica ATLASmed

01.06.2008

Gama IT incheie un parteneriat strategic cu firma IQ Management, pentru interconectarea sistemelor  ATLASvet LIMS si  SNIIA, avand ca scop final dezvoltarea domeniului sanitar veterinar.

16.04.2008

Gama IT incheie un acord de parteneriat cu firma S&T Romania, in vederea participarii la licitatia pentru proiectul „Sistem LIMS integrat ...

17.03.2008

Solutia ATLASmed este implementata la Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Ilfov

01.12.2007

Gama IT finalizeaza implementarea solutiei informatice ATLASmed in trei spitale din Romania

11.09.2007

Implementarea noii versiuni a sistemului informatic veterinar ATLASvet LIMS la DSVSA Covasna

07.03.2007

Certificarea de catre CNAS a modulului ATLAS FARM dezvoltat de GAMA IT

17.01.2007

 GAMA IT a obtinut din partea TUV Rheinland Germania certificarea ISO 9001:2001

15.12.2006

Gama IT semneaza primul contract de implementare a solutiei informatice medicale ATLASmed la Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii, Galati.

12.10.2005

Gama IT dezvolta primul sistem informatic veterinar din Romania la DSV Sibiu.

01.06.2005

Se infiinteaza departamentul IT al firmei Gama, din care va lua nastere in mai putin de un an firma Gama IT.

ATLAS Med

Sistemul informatic integrat ATLAS med este destinat managementului complet al activităţilor medicale din cadrul instituţiilor de profil, acesta reprezentând un element esenţial în calitatea şi performanţa actului medical şi în fundamentarea deciziilor manageriale.

Dezvoltarea modulară şi capacităţile complexe de configurare şi extindere rapidă recomandă sistemul informatic ATLAS med instituţiilor medicale de orice tip, oferind o imagine completă asupra activităţilor desfăşurate în compartimentele specifice: Birou internări, Secţii clinice, Ambulatoriu, Unităţi primiri urgenţe, Laboratoare de analize, Laboratoare de imagistică medicală, Farmacie, Magazia de materiale sanitare, Bloc alimentar, etc.

Module:

Sistem informatic pentru administrarea pacientilor si managementul activitatilor medicale.

Sistem informatic pentru managementul informatiei de laborator.

Sistem informatic pentru gestiunea cantitativ-valorica a farmaciilor.

Sistem informatic pentru administrarea si planificarea resurselor institutiei.


Birou Internari
Modulul Birou Internari permite inregistrarea datelor personale si medicale ale pacientilor, precum si regasirea si modificarea ulterioara a acestora. Datele se introduc prima data cand pacientul este luat in evidenta, fiind apoi disponibile la internari ulterioare. Fisa Elctronica a pacientului astfel creata, va contine informatii despre diagnostice, proceduri, investigatii de laborator sau radiologice, medicatie, regim alimentar, etc.

           - Adaugare pacient cu datele personale si medicale (nume si prenume, CNP, grupa sanguine, alergii, etc.)
           - Internare
           - Cautare pacient in baza de date
           - Modificare date pacient
           - Registre internare

Sectie
Aceasta componenta permite gestionarea fluxului de date din cadrul sectiilor clinice:
           - Internare (atribuire medic curant, introducere diagnostic de internare, etc.)
           - Gestionare diagnostice si proceduri
           - Emiterea automata a condicilor spre farmacie
           - Consultarea in timp real a stocului de medicamente si materiale sanitare din farmacia spitalului
           - Realizarea automata a Miscarii zilnice a bolnavilor si a Foii de alimentatie
           - Gestionare regim alimentar
           - Emiterea automata a cererilor de analiza spre laborator
           - Transferuri intre sectii
           - Tiparirea automata a DECONTULUI DE CHELTUIELI si a BILETULUI DE IESIRE
           - Acces facil la rezultatele investigatiilor de laborator

Rapoarte si Statistici
Modulul de rapoarte si statistici asigura medicilor, managementului spitalului si institutiilor ierarhic superioare (Ministerul Sanatatii, CNAS, ASP, etc.) o informare corecta asupra fiecarui aspect din activitatea spitalului.
           - Genereaza un set complet de rapoarte, grafice si tabele specifice
           - Rapoarte activitate, costuri, flux pacienti per medic/sectie, etc.
           - Rapoarte cu privire la interventii, diagnostice, pe perioade, grupe de varsta, etc.
           - Generare automata rapoarte si exporturi necesare catre CNAS, DRG, ASP, etc.
           - Rapoarte medicale privind evolutia pacientilor
           - Definirea de rapoarte personalizate

Administrare
Componenta Administrare permite configurarea si intretinerea sistemului informatic ATLAS med.
           - Crearea de conturi utilizator pentru personalul ce va folosi sistemul informatic ATLAS med
           - Configurarea drepturilor de acces pentru utilizatorii sistemului, in functie de responsabilitati
           - Salvarea de copii de siguranta a bazelelor de date
           - Import si export de date in diferite formate
           - Configurarea structurii institutiei conform organigramei
           - Administrarea nomenclatoarelor si a importurilor de date externe pentru toate modulele sistemului informatic

Sistemul ATLAS LIMS permite gestionarea activitatilor, analizelor si echipamentelor din cadrul unui laborator, facilitand in acelasi timp si comunicarea in timp real cu sectiile clinice.

            - Receptionarea cererilor de analiza direct din sectiile clinice si returnarea automata a rezultatelor;
            -Tiparirea Buletinului Unic de Analiza cu toate investigatiile solcitate pentru un pacient;
            - Gestionarea aparaturii de laborator cu urmarirea termenelor de garantie si a activitatilor de mentenanta si calibrare;
            - Generarea de rapoarte de activitate;
            - Vizualizare istoric teste per pacient sau per proba
            - Urmarirea costurilor analizelor
            - Confogurarea facila a sistemului prin definirea de noi tipuri de probe, teste, echipamente sau modificarea celor existente
            - Evidenta stocurilor la nivelul laboratorului si emiterea de bonuri de consum catre magazia spitalului
            - Contorizarea automata a consumului de reactivi per test sau per echipamente cu actualizarea automata a stocurilor interne
            - Introducerea si validarea manuala a rezultatelor
            - Inregistrarea operatiilor efectuate de fiecare utilizator (cine, ce, cand)
            - Conformitatea cu standardul ISO 17025

Sistemul informatic ATLAS FARM permite gestiunea cantitativ-valorica a stocurilor de medicamente  si materiale sanitare din cadrul farmaciilor.

          - Receptia produselor pe baza de Nota de Intrare
            - Eliberarea produselor pe baza de condici si Retete
            - Transferuri intre gestiuni
            - Configurarea de gestiuni multiple
            - Urmarirea consumurilor de medicamente per sectie, pacient, etc.
            - Vizualizare stocuri per produs, gestiune, etc.
            - Preluarea automata a condicilor emise din sectii
            - Extragerea automata de rapoarte  (fisa marfii, lista miscare stocuri, etc.)
            - Rapoarte si export-uri catre CJAS si CNAS
            - Actualizarea facila a nomenclatoarelor emise de CNAS
            - Administrarea facila a furnizorilor
            - Eliberarea medicamentelor in functie de data de expirare
            - Admintrarea drepturilor utilizatorilor (vizualizare, modificare, stergere, etc.)

Magazie

            Modulul Magazie permite o evidenta facila a fluxurilor intrari-iesiri pentru magazia spitalului.
           
            - Receptia produselor pe baza de Nota de Intrare
            - Administrarea facila a furnizorilor, articolelor, unitatilor de masura, etc.
            - Eliberarea produselor pe baza de Bon de Consum sau Foaie de Alimentatie
            - Initializare stocuri, inventar
            - Receptionarea directa a Bonurilor de Consum de la laborator, sectii, etc.
            - Configurarea meniurilor per tip de regim
            - Transferuri intre gestiuni
            - Configurarea de gestiuni multiple
            - Evidenta datelor de expirare a produselor si alimentelor
            - Situatii si rapoarte automate (stocuri curente, fisa marfii, miscare stocuri, etc.)
            - Calcul automat consum mediu per pacient
            - Admintrarea drepturilor utilizatorilor (vizualizare, modificare, stergere, etc.)